Hei! Pääsin Hot stepiin. Se on kaikki mitä haluun elämältä niin pääsee kisaamanaan. Koulussa on ihan kauheeta varsinkin, kun Karkki ei ollut koulussa. Vaikka mun elämä alkaa nyt vasta. Mutta se koulusta.  Onneks joka viikko on harkat muuten tulisin hulluksi. Harkoissa on tosi kivaa vaikka mun kunto on kin tosi heikko, kun en jaksa vetää täysillä yhtään. Tai sitten käytän itteni ihan loppuun heti alussa ja sitten lopussa en jaksa yhtään kun on niin väsytnyt olo. Mutta taas on kohta viikko levätty ja tiistaina on harkat taas. Mun jotkut kaverit ei oikeen ymmärrä mua, kun tykkään luistelusta ja jotkut mun kaverit ei osaa edes luistella.
Karkki on tosi hausta, kun se ei oikeen osa, mutta yrittää kuitenkin ihan täysillä ja kyllä siitä sais tosi hyvän luistelian, jos se vaan alottais luistelun. Nyt kyllä väsyttää jo vähän mutta ei se haittaa. Opin viime kerralla Lineerauksen ja iineksen ekaa kertaa ja en edes kaatunut kertaakaan. Jaa taitaa olla jo nukkumaan meno aika, kun nukahdan tähän muuten. Mutta mesessä aijon olla pari minuuttii viellä......