Tänään oli shetlanninlammas koirien ulkoilupäivä olin siellä se alkoi kahelta ja loppui viideltä. Siellä tehtiin joku ihme suunnistuis juttu ja piti kävellä yks rata läpi ja tietenkin koirilla oli juiksukilpailut!
Muksu osallistu siihen. Ja tuli tokaksi, kun se karkas sen toisen koiran luokse. Joka oli pentu vielä.Se oli vasta vuoden vanha. Juuri kun oltiin lähdössä niin Marita-aksi tuli juttelee mulle. Vaikka mitä. 
ja olin aamulla luistelemassa ja Mia käveli sen ajan Lucan kanssa.Luistelussa me harjoteltiin Rittiä, Tulppia,Salkkovii,Vaakaa,Sisiliskoa ja Valssihyppyä. Ja huomenna on TYHMÄÄ koulua. Vihaan koulua yli kaiken!!!!!!!    Kun siellä on niin TYLSÄÄ.  Oisin mielummin kotona Lucan kanssa!!! :-D
Äiti nauroi aamulla mun vaatetukselle kun mulla oli jäänyt vahingossa toppi toisen topin alla.