Me saatiin tänään kokeita takas ja sain matikasta 7 enkusta 6 ja ruotsin sanakokeesta 4... :((( Tosi huonosti kaikki kokeet meni ainakin musta... Oon ollut tosi vihanen koko loppu päivän vaan yhen jutun takia... En halua puhua siitä ainakaan kahen kanssa.... Jee!!! Jään huomanna nummelaan kun pitää järjestää kouluun Halloveen juttua.. En saa kertoa siitä enempää kellekään eli turha yrittää edes udella... Ihan perseestä kun mulla meni saldo tänään noin tunti sitten>: /   Huomenna on tavallaan kiva päivä ja tavallaan ei ole ainakaan musta tai jotenkin niin kai.... TP pyysi mua kävelee ja en huostunut kun oli huono päivä oon pahoillaan siitä tai jotenkin niin sen voi tavallaan ajatella kahella eri tavalla ymmärtää....Karo ja minä unohdettiin mukamas reput ruokalaan vaikka tehtiin se tahallaan:DDD Se oli hauskaa