Oon melkein unohtanut tän paikan kun olen yhessä toisissa paikassa enemmän... Yks poika tekstaa mulle koko ajan ja en jaksais sitä. Se on rasittavaa ainakin musta...Ihan tyhmää kun huomenna on perjantai ja on vaan idiootti open tunteja...Yhen paskan tunnit ja onneks se oli myöhässä tunnin ja se oli paljon kivempaa, mytta heti kun se tuli niin päätä alko särkee ja kun lähin sieltä niin ei enään mitään ja se on kyllä niin niin IDIOOTTI.... Vihaan sitä opea yli kaiken ja haluisin pois tolta luokalta jossa oon!!!! Nyt mulle on ihan sama melkein minne pääsen kuhan pois tuolta. En missää nimessä haluu I tai X!!! Karoliina on mun paras kaveri tuolta koulusta tällä hetkellä ja sillä on hyviä juttuja tai ainakin mun mielestä... Se oli eilen hauskaa kun se satutti kummatkin jalast ihan täydellisesti.. Ekana Salla IDIOOTTI löi sitä varpaille mailatta ja sitten se kompastu mailaan jonka Salla heitti sen edeen.. Ja sitten sille sattu vähän kaikkea... Salla löi mua vaan pohkeeseen mailalla ja en puhu sille mitään ainakaan kahteen viikkoon jos ei oo pakko...