Oon melkein unohtanut tän paikan mutta onneks muistin....   Karon kanssa oli tänään kiva suunnistaa vaikka me ei löydetty paljoo rasteja... Mutta liikan ope on ihan okei tyyppi... Mä vihaan mun luokkaa yli kaiken. Haluisin eri luokalle ihan sama sille mutta en missään nimesse I,X,E,Dja C... Muut käy tai en A:lle kaan...
Kaikki tajuu mun jutut ihan väärin.Miksköhän ihan uotoo ja kun vihaan yli kaiken tota luokkaa ja parii muuta kin... Mutta onnks pääsen luistelee huomenna oon iki onnellinen vaikka en sais luistella mielellään.... Luca on tosi tosi innoissaan ollut tänään juoksee ympyrää suunnilleen... Mä vihaan yhtä henkilöö mutta en kerro hänen nimeään jos joku sattuu tuntee hänet... Luca halus toivottaa teille kaikille hyvää yötä eritisesti Maliinalle,Oilille,Tytille ja sen pennuille ja pienet mutta makeat unet Sissille... <3:llä Luca ,gerbiilit ja tietysti minä